.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه‌های اولین ساعات سفرجلیلی به مسکو

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سفر هیات عالی رتبه مذاکرات به روسیه در همان ساعت اولیه با حاشیه هائی همراه بود. جلیلی و هیات همراه برای سفر به روسیه از هواپیمای اختصاصی استفاده نکردند و حتی برای اخذ بلیط نیز بدون استفاده از امتیازات خاص به شکل کاملا عادی مقدمات سفر را فراهم کردند.بطوریکه یکی از خبرنگاران یک روز قبل از سفر، به مزاح به همراهان جلیلی می گفت که این روزها مسافر مسکو زیاد است و ممکن است برای شما بلیط پیدا نشود و نتوانید در مذاکره حاضر شوید.
ساعت پرواز قبل از اذان صبح بود. به همین دلیل جلیلی و باقی همکاران و خبرنگاران نمازشان را در هواپیما اقامه کردند.خواندن نماز جلیلی و هیات همراه برای مسافران پرواز جالب بود. هر کس از زاویه نگاه خودش در این رابطه صحبت می کرد. در بین مسافران هواپیما تعداد زیادی مسافر روس حضور داشتند.
 

 


سجده طولانی و همراه با دعای جلیلی نیز مورد توجه مسافران و برخی خبرنگاران قرار گرفت. در همین رابطه یکی از خبرنگاران از جلیلی پرسید که در این لحظه و و در این مکان چه دعائی کردید که جلیلی با تبسم و لبخند محبت آمیزی حاضر به پاسخ دادن نشد.
 

 


باقری معاون سیاست خارجی جلیلی نیز قبل از خواندن نماز به هیچ سوالی پاسخ نداد. خبرنگاری از او پرسید پیش بینی شما از این دوره  مذاکرات چیست که باقری هم با شوخی جواب داد که پیش بینی کردن کار رمال ها است. باقری پاسخ به سوال دیگری را هم به بهانه نماز اول وقت به زمان دیگری موکول کرد.
 
در تیم خبرنگارانی که به مسکو سفر کردند چند تیم مستند ساز هم دیده می شوند که همه لحظات سفر را غنیمت می شمارند و حتی از خوابیدن جلیلی در هواپیما نیز عکس و فیلم گرفتند.
 
به محض ورود به فرودگاه ، جلیلی و هیات همراه از جمع خبرنگاران جدا شدند و به سمت سفارت ایران در مسکو رفتند. محل اقامت جلیلی در سفارتخانه ایران است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 خرداد 1391
من بدجور شيفته آقاي جليلي هستم . ايماني در چهرهشان هست . بر عكس ....
مهدی از قائمشهر 28 خرداد 1391
سعید جلیلی دست حق بهمراهت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.609 seconds.